Gyakran Ismételt kérdések

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet bankkártyás előrefizetéssel (SimplePay), vagy banki átutalással,vagy személyesen készpénzzel.

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a shop@nessencia.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük.

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását szerződött futárszolgálat végzi.

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott, kérjük jelezze e-mailben a shop@nessencia.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli.

A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

Népművészeti Egyesületek Szövetsége
1011 Budapest, Szilágyi Dezső tér 6.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

0
    0
    Kosár
    A kosarad üresVissza a boltba