Gyakran Ismételt kérdések
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet bankkártyás előrefizetéssel (SimplePay), vagy banki átutalással,vagy személyesen készpénzzel.
Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?
A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a shop@nessencia.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.
Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük.
Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?
A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását szerződött futárszolgálat végzi.
Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?
Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott, kérjük jelezze e-mailben a shop@nessencia.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?
A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli.
A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:
Népművészeti Egyesületek Szövetsége
1011 Budapest, Szilágyi Dezső tér 6.
A termék(ek) vételárát visszautaljuk!